20 augusti 2015

Värme dimma och jobb

Det är SÅ varmt när vi sitter i solen.
På lunchen.
På jobbet.

Källa: Pinterest
Ja, så är det. Sommarvärmen kom i augusti när många av oss har börjat arbeta igen.

Men kvällarna är ju varma, fast inte SÅ varma. Men mannen och jag kan sitta ute och äta middag, det är härligt. Det är trots allt en förlängning av det mysiga.
Trots att vi börjat jobba.
Trots att det svalnar på ganska snabbt på kvällarna.

Källa: Pinterest
Trots att mornarna bara är 5 grader varma(?).

Fast vackra. De dimhöljda ängarna ger en sagostämning när jag åker till mitt arbete. Den bilden lan stoppas undan och plockas fram vid behov….

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...