17 september 2015

Idag skulle jag kunna skriva om exkluderad igen, men väljer att gå vidare....

Ja, jag är igång med Paolo15. Inte fullt ut p-g.a. operationen, men gör de övningar jag kan och fyller på med promenader. Inte mycket kanske, men mer än att sitta i soffan (för att citera  Paolo själv)) och det känns bra. Blev dock en 0 i protokollet igår då magen strejkade. Hade ätit något som den inte kom överens med. Hua.  Men idag är jag på banan igen....

Källa Pinterest
...och idag ska jag flytta. Plats för skrivbordet. Från eget rum till kontorslandskap. Nja, tycker de flesta, men min plats är beläget på ett ställe utan "genomgångstrafik" och med stora fönster, så det kompenserar. Blir nog bra. Problemet brukar vara att det går bort tid att koppla upp sig igen. Har ju varit med om ett par jobbflytt och omorganisationer (mer om det vid tillfälle) i mina dar. Att alla trådar är på plats är ett undantag, tyvärr... 

 Annars så är det nu officiellt höst. Regnet står just nu som spön i backen och ljus är tända inomhus. Undertecknad är ju en fan av denna högtid, men klara vackra dagar går före regn i den topplistan. Hösten är ju en underbar tid för inomhuspyssel och det är det mycket den här gången. Finns en liten att fixa till....och hoppas det blir så här....

Källa Pinterest

Inga kommentarer:

Att ha det som vanligt, men så bra

Min man och jag säger ofta till varandra, i dessa dagar, att vad bra vi har det.  Vi bor på landet, kan gå ut i gräset och solen när vi vi...